Regulamin placówki
Regulamin korzystania z obiektu i usług świadczonych przez Centrum Rehabilitacji „KiMed”
- Godziny otwarcia Centrum Rehabilitacji „KiMed” : od poniedziałku do piątku 8:00 – 20:00, sobota 9:00-17.00.
- Zakup usługi w Centrum Rehabilitacji „KiMed” jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez KiMed oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
- Za przedmioty pozostawione w szatni i szafkach Centrum Rehabilitacji „KiMed” nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Za zgubiony lub uszkodzony kluczyk do szafki, obowiązuje opłata w wysokości 10 pln.
- Na teren Centrum Rehabilitacji „KiMed” nie będą wpuszczane osoby będące pod wpływem alkoholu i narkotyków oraz innych środków odurzających, a także osoby zachowujące się agresywnie i niestosownie do miejsca.
- Pracownicy KiMed zastrzegają sobie prawo do przerwania wykonywania zabiegu, jeśli spotkają się z zachowaniem Klienta nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje, w takiej sytuacji pobierana jest pełna opłata za zabieg.
- Za usługi świadczone na terenie Centrum Rehabilitacji „KiMed” płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem, środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.
- Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować na adres: rejestracja@kimed.pl
- W przypadku, gdy Pacjent nie stawi się na umówioną wizytę, pomimo jej wcześniejszego potwierdzenia, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie przedpłaty, która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. Przedpłaty można dokonać gotówką, kartą w recepcji bądź przelewem na konto. W obydwu przypadkach kwota musi zostać zaksięgowana na koncie najpóźniej na 3 dni przed terminem zabiegu.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Centrum Rehabilitacji „KiMed” są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii jego pracowników.